maandag 22 september 2014

Haken en Waterpokken

Afgelopen weekend heeft mijn zoon waterpokken gekregen. En ik moet zeggen, dat ik daar wel blij mee ben. Wij wisten niet of hij het ooit wel eens had gehad. En elke keer als er weer een 'uitbraak' was, dacht ik, dat hij ook wel een keer wat zou krijgen, of niet, had hij het in China al gehad? Vorig jaar nog koorts en een paar bultjes. Was dit het nu? 'Nee', want nu weten we het zeker! Nu heeft hij geen bultjes, maar meneer is één grote MUESLIBOL! Zo zielig. Hij heeft flink koorts gehad en het doet ook aardig zeer, maar sinds vandaag is hij weer vrolijk en heeft hij zin in spelen. Dus hij spelen met Lego en ik weer tijd om te haken. Ik ben nog een Nordic Shawl aan het haken van My Rose Valley. Dit keer in het licht grijs. Wat de rest van de kleuren gaan worden, weet ik nog niet. Dat wordt nog heel moeilijk;-)
Liefs Patricia
By Pastries



3 opmerkingen:

  1. Beterschap voor de patient! Leuk je blog weer te lezen, de nordic haakt lekker weg! Kleuren? Tsja, dat vind ik ook altijd zo'n dilemma. Maar de herfstkleuren zijn erg mooi dit jaar.
    succes met de kleurkeuze, groet, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat sneu voor het mannetje! Je kan beter zelf ziek zijn hè. Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blog om te lezen! en zeker om weer terug te bezoeken ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...