woensdag 8 januari 2014

2014!

De beste wensen voor het nieuwe jaar!
En het nieuwe jaar begint goed. Ik heb me aangemeld voor 'Crochet Along 2014' (zie hiernaast). Met heel veel andere mensen een deken haken. Elke week komen er een paar toeren vrij en houden we elkaar op de hoogte via Facebook. Zo heeft iedereen, aan het eind van 2014, een prachtig deken. De start was 3 januari 2014, maar ik begin wel wat later. Ik heb inmiddels wol besteld, maar dat moet nog komen. De verwachting is half januari. Wordt vervolgd dus...

Inmiddels ben ik bezig met het 'Nordic Shawl Pattern' van Annette van My Rose Valley. De kleuren die ik eerst in mijn hoofd had, zijn inmiddels een beetje veranderd. Best spannend om straks het eindresultaat te zien. Het is een heerlijk patroon om aan te werken.
Liefs Patricia
By Pastries

2 opmerkingen:

  1. Ohhh dat patroon van de omslagdoek heb ik ook van haar gekocht,moet er alleen nog aan beginnen,maar ja zit nu aan die deken vast,ha,ha...want ik haak hem in mijn eigen tempo en ben bij toer 34...een jaar duurt me veel te lang,daar ben ik veel te ongeduldig voor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patries , en hier dus nog een enthousiaste haakster. 38 jaar niet gedaan maar het gaat goed en ik ben helemaal verslaafd. En omdat het voor mij het enige haakproject is ga ik ook in eigen tempo. En wat wordt hij leuk!!!! Ik ben bij rij 68, lekker iedere avond een paar rijen. Ik ben benieuwd naar jouw kleurkeuze.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...