maandag 9 december 2013

Project A of B of toch C?

Het lukt me momenteel niet om aan één project te werken. Ik heb zoveel dingen in mijn hoofd, die ik wil gaan maken. Overdag kom ik er ook niet aan toe. Vandaag wel met zoon aan tafel gezeten. Hij Lego en ik 'haaknaalden', zoals zoon het noemt. Erg gezellig, maar om te zeggen dat ik opschiet;-)
Ik heb dus een aantal bollen wol klaar liggen om wat moois van te maken. Fotograferen dan maar! Snel resultaat;-)
Het idee is om hier de omslagdoek van te maken, die Annette van My Rose Valley heeft ontworpen (Nordic Shawl Pattern). Ik heb in plaats van lichtbruin, donker/grijs/bruin gekozen. Ik denk dat deze kleur mij wat beter staat. De andere kleurtjes vond ik perfect, dus daar heb ik niets aan gedaan. Het patroon heb ik inmiddels besteld en is binnen, dus ik kan beginnen!
Nog meer kleurtjes! Merino wol. Ik kwam op het idee van de weblog van Saskia van Haken en Meer. Zij had wat bollen Scheepjeswol in 'Koele Wintertinten'. Ik heb ooit een 'kleurenworkshop' gehad, waar ik op maat advies heb gekregen, welke kleuren mij goed staan. Echt een aanrader! Nu heb ik dus ook een kleurenwaaier en al die kleurtjes zaten ook in mijn 'Wintertype Kleurenwaaier'. Perfect dus! Maar wat ik hiervan ga maken, weet ik nog niet.....

Liefs Patricia
By Pastries

1 opmerking:

  1. I can't wait to see the shawl in full. I love your color choices. Chocolate brown as a base... Beautiful!!!
    XXX
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...