zondag 3 november 2013

Regenachtige novemberdag

Wat een hagel kwam er vandaag naar beneden. Een goede reden om thuis te blijven en lekker met zijn drieën spelletjes te doen, koffie te drinken, puzzelen en (na lange tijd) quilten. Ik heb mijn Scandinavian Christmas quilt te voorschijn gehaald. Hier ben ik in 2010 mee begonnen bij Jookies. Het is een quilt ontworpen door Lynette Anderson.  Een hoop werk maar wel erg leuk om eraan te werken. Vandaag ben ik met het vierde en laatste deel bezig geweest. Als dit af is, dan kan ik de buitenrand af maken en de quilt in elkaar gaan zetten.
Wat grappig was, was dat ik in 2011 deze quilt ook met herfstweer had opgepakt. Ik ben benieuwd hoever ik er dit jaar mee kom. Met zoon erbij, kom ik er vaak niet toe om eraan te werken. Gelukkig heeft zoon steeds meer de rust gevonden om ook zelf te spelen (in zijn geval met Lego), wat voor mij betekent, dat ik iets meer tijd ga krijgen.
Liefs Patricia
By Pastries

1 opmerking:

  1. Succes met je quilt, het lijkt me een prachtig patroon. Heerlijk om te doen, al kost wel veel tijd. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...