dinsdag 26 november 2013

Muts af! Nu nog een sjaal...

De muts is af! Hij is wel erg leuk geworden!
Het patroon komt uit Breien voor kleine boefjes van Lucinda Guy. Een top boek, wat helaas nergens meer te koop was. Ja, voor 79 euro, tweedehands, maar dat wou ik er niet voor betalen. In de bieb had ik al kleuren kopieën gemaakt. Ik had andere boeken van Lucinda Guy ('Haken voor kleine boefjes' en 'Bijzondere breisels voor boefjes') en dit boek stond al jaren op mijn verlanglijstje. Tot ik het een jaartje geleden op Marktplaats zag staan. Gauw 18 euro (nieuwprijs) geboden en... hebbes! Ik ben er zo blij mee! Ik snap nu gewoon niet waarom de uitgever dit boek niet nog een keer uitgeeft. Breien en haken is momenteel echt populair en goede, mooie boeken zijn schaars. Dus Cantecleer, wat let jullie?!  ;-)
Liefs Patricia
By Pastries

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...