woensdag 6 november 2013

Inspiratie

Eindelijk, vandaag kwam het langverwachte boek van Clair & Saskia van 'Haken en Meer' & 'Bij Saar en Mien'. Twee exemplaren zelfs! Er was iets fout gegaan met de bestelling, dus een exemplaar gaat weer terug. Maar wat een super leuk boek is Haken en Kleur! Vanochtend kind aan de Lego en ik met een kopje thee genieten van het boek! Het is echt een boek voor iedere Haak(st)er, beginnend en gevorderd. Alleen al de foto's bekijken is leuk! En... je krijgt er weer ideeën van! En dat was nu net de bedoeling van de auteurs.
Mijn handen jeuken alweer...
Liefs Patricia
By Pastries

2 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,

    Dank je wel voor je gezellige berichtje op mijn blog! Want een leuke dag was het toen in Amsterdam! Ik kijk er nog met veel plezier op terug.

    Ik heb het boek zelf nog niet gekocht, maar het staat op mijn wensenlijst voor de kerst :-)

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lucky girl. I am trying desperately to get my hands on a copy of this book. I've heard so much good about it!
    xxx
    Annette
    My Rose Valley

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...