maandag 21 oktober 2013

Nog een omslagdoek

Ik ben weer begonnen aan een nieuwe omslagdoek. De wol (Elfin 90% Polyacryl en 10% Mohair) heb ik een al een jaartje in huis. Ik heb het gekocht omdat ik het zo lekker zacht vond, maar wist toen nog niet wat ik ervan zou maken. Zelf twijfel ik nog over de kleur. Ik ben hou eigenlijk meer van blauw. Maar... de wol haakt erg fijn, dus ik heb besloten om maar gewoon door te gaan. Het patroon is van Drops.
Vanmiddag wat foto's gemaakt. Zoon wou ook graag een mooi stilleven maken, dus zijn auto's moesten ook op de foto. 'Kijke, ik ook haaknaalden', roept hij dan! Niet weg te slaan bij de fotocamera en mijn haaknaalden!
Liefs Patricia
By Pastries


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto van de autootjes met haaknaald!
    Succes met je omslagdoek, wordt vast weer een mooie.
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha,ha....grappig je zoontje en ehhh een hele mooie kleur rose zo te zien!Ik ben benieuwd naar je eindresultaat!

    grtzzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook een leuk patroon voor een omslagdoek, ik heb ook nog een paar bolletjes wol liggen en ben van plan er ook zo'n sjaal van te maken...
    mooie mok trouwens :-)

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love how you take these groovy pictures. The one with the cars in says everything a bout life of a mother with a young boy around. I so can relate to this. :D
    xxx
    Annette
    My Rose Valley

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...