zaterdag 1 juni 2013

Create 'n Date

Nog een nachtje slapen en dan is het zover.  Morgen ga ik, met de trein, naar Amsterdam om naar een 'blog bijeenkomst', Create 'n Date te gaan. 
Maaike (Crejjtion - initiatiefneemster en organisator), Annemarie (Annemarie's haakblog), Saskia (Saar en Mien) en Claire (Haken en meer) organiseren deze bijeenkomst. 
Om te zorgen dat iedereen elkaar een beetje kan herkennen, hebben wij materiaal gehad om een naambadge te maken.
Het was vanmiddag even 'stoeien', want ik wist even niet wat te maken. Gelukkig is er toch nog wat uit mijn handen gekomen. Kopje koffie erbij en alles komt goed;-)
Liefs Patricia
By Pastries

XXX

2 opmerkingen:

  1. Ik heb al gezien dat jullie een heerlijke dag hebben gehad!Jammer dat het voor mij te ver weg was en ik niet kon.....lijkt me wel ontzettend leuk zoiets!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Angeline,
      Het was een super dag! Heerlijk om alle gezichten achter de blogs te zien.
      Jammer dat je niet kon komen.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...