zondag 2 juni 2013

Create 'n Date... De Date!

De date was great! Wat een superdag vandaag! Leuk om alle bloggers in levende lijve te ontmoeten! De organisatie had flink uitgepakt. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Dank je wel Maaike, Claire Saskia en Annemarie!

We hebben een tas met goodies gekregen.....
bloemetjes gehaakt.....
randjes en armbandjes gehaakt.....
stofknoopjes bekleed, nog meer gehaakt, lekker gegeten, lekker in de zon gezeten, fijn gekletst en nog meer gehaakt.

Kortom een SUPER CREATIEVE KLEURIJKE dag!

Ik heb geen foto's van de dag zelf genomen, omdat ik niet zomaar andere mensen op mijn blog zal zetten, zonder hun toestemming. Ik wacht de blogberichten van de organisatoren af, zodat ik eventueel een foto van hun kan/mag gebruiken.
Liefs Patricia
By Pastries

XXX


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's van een heerlijke dag! Ik heb ook geen foto's. Over een week krijgen wij ze! Mij mag je erop zetten hoor, op het blog hahaaa. Liefs, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad heel erg gezellig! Leuk je ontmoet te hebben.
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En jij hebt dat andere leuke tasje! Ik heb die ene.. Wat leuk dat je mijn blog gaat volgen, en ik ben nog maar net begonnen. Ga ik jou ook volgen. Het was leuk zoveel dames met dezelfde passie te ontmoeten! groet Bregje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...