maandag 27 mei 2013

Create 'n Date!

Ik heb mij aangemeld voor een 'blog bijeenkomst', Create 'n Date genaamd. 

Maaike (Crejjtion - initiatiefneemster en organisator), Annemarie (Annemarie's haakblog), Saskia (Saar en Mien) en Claire (Haken en meer) organiseren deze bijeenkomst. Ik volg hun blogs al een tijdje en vind het ontzettend leuk om deze mensen in het echt te ontmoeten.

Deze bijeenkomst is a.s. zondag in Amsterdam. Helemaal super en fijn om mensen te ontmoeten met dezelfde passie. Ik geloof dat dit een heerlijk dagje uit wordt. 

Vandaag kreeg ik een pakje. Hierin zat de officiële uitnodiging voor a.s. zondag met wat creatief materiaal, om een eigen naambordje te maken. Ik zal me hier de komende dagen op gaan uitleven. Ik weet alleen nog niet hoe;-)

Liefs Patricia
By Pastries

2 opmerkingen:

  1. Hoi, ik had gehoopt dat de broche al klaar was, ik kan wel een mooi voorbeeldje gebruiken! Succes en tot zondag, groetjes Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nathaly, Ik vond het ook wel lastig om iets te maken. Ik hoop dat het jou het nu ook gelukt is. Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...