zondag 27 januari 2013

E-Reader

Onlangs hebben wij een E-Reader gekocht. Het leek mij nooit fijn, om van een elektronisch ding een boek te lezen, maar nu we hem eenmaal in huis hebben, kan ik hem niet meer laten liggen. Het leest echt geweldig! Helemaal als je in bed ligt. Geen zwaar boek meer en de pagina's omslaan is echt gemakkelijk. Nog een bijkomend voordeel is, is dat als ik op vakantie ga, ik niet zoveel boeken meer hoef mee te sjouwen. Ik kon het natuurlijk niet laten om er wel een beschermhoesje voor te haken. Het hoesje is lekker fleurig geworden.

Liefs Patricia
By Pastries

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk apparaat he!Zie dat je dezelfde hebt als die van mij(witte uitvoering van Sony)Heb hem in oktober 2011 gekocht...mijn 1ste...helaas was deze in Juli vorig jaar uit het dashboardkastje gestolen na een inbraak in onze auto tijdens een 2 daagse trip naar Duitsland,dezelfde dag bij thuiskomst gelijk een nieuwe besteld en de ochtend erna opgehaald,kan ECHT niet meer zonder!

    groetjes
    Angeline

    p.s;SUPER hoesje overigens!Vind die geborduurde letters er zo leuk op met reader!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. p.s...heb je vaste gehaakt voor het hoesje waar je op geborduurt hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Angeline, klopt, het zijn allemaal vasten en ik heb met een kruisteek de letters er op geborduurd. De kleurtjes heb ik gewoon veranderd wanneer ik zin had;-) Bedankt voorje reactie trouwens:-)

      Verwijderen
  3. Wat Angeline zegt: je kan niet meer zonder !!! Héérlijk !! Nu kennen Angeline en ik elkaar ook nog... Zij leest echt wat af !!! Ik wil wel; maar vind daar niet altijd de tijd/zin voor.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...