donderdag 27 december 2012

Even een berichtje!

Het is al zo lang geleden, dat ik wat op mijn blog heb geschreven.
Ik heb, helaas, niet zo heel veel tijd meer om te handwerken. 's Avonds, zit ik op de bank nog wel eens te haken of te breien. Heerlijk om te doen, maar het blijft elke keer maar bij een paar steekjes.

Dit alles komt, omdat we het druk hebben met onze kleine spruit. Helemaal niet erg hoor, maar kind heeft veel extra aandacht nodig en dat krijgt hij zeker. Met liefde! In januari is er weer een operatie gepland.

Maar ik beloof, dat ik door zal gaan met mijn blog. In ieder geval, als ik weer wat meer rust heb. Tot die tijd geniet ik en lees ik met plezier andere blogs.

Een hele fijne jaarwisseling en een GezondLiefdevol, Zonnig en Ceatief
2013!

Liefs Patricia
By Pastries



3 opmerkingen:

  1. Je kindje is veel belangrijker!Je hobby moet tenslotte wel leuk blijven om te doen en geen 'must'worden!Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och lieve schat,niks aan de hand hoor. Hou jij je maar lekker bezig met dat kleine mannetje van jullie. Veel sterkte weer bij de volgende operatie en wat weer een schattig beestje heb je daar gemaakt. Kus voor kleine dappere zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooi blog heb je!
    Ik ga je volgen,
    Lieve groet, Monique

    http://haakmaatje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...