maandag 25 juni 2012

Aangenaam, 'Amineko'!

AMINEKO (ami=gehaakt; neko=kat)

Het heeft even geduurd, maar de paar vrije uurtjes die ik in de avond heb, heb ik Amineko gehaakt. Amineko is iets anders geworden dan het originele patroon. Hij lijkt niet meer op een kat, maar waar hij wel op lijkt, weet ik niet precies;-) Op internet zijn er veel patroontjes te vinden van haak(st)ers die zelf wat hebben uitgeschreven/vertaald. Ik heb het hier vandaan.


Als je op Google zoekt onder 'Amineko', dan kom je heel veel Amineko's tegen. Deze poseerbare kat werd ontworpen door Nekoyama en het patroon is gratis verkrijgbaar op haar website, in zowel het Japans als het Engels.

Er bestaat ook een boek over deze schattige kat getiteld "Het leven van een gehaakte kat". Een tijd lang kon ik hem niet bestellen, maar vandaag hadden ze weer een voorraad bij Bol en ik kon het dus niet laten...... Ik heb nu ook het boek besteld! Ik ben zeer benieuwd hoe het boek is. Dit laat ik jullie nog wel weten.

De 'taak' van Amineko is, om zoon binnenkort in het ziekenhuis te helpen en te knuffelen. Zoon wordt geopereerd. Weer een spannende tijd voor ons. Het knuffelen gaat wel lukken;-)

Liefs Patricia
By Pastries


4 opmerkingen:

  1. Oh, deze is echt een lieverd met een hooooog knuffelgehalte! Ik ga hier ook eens achter zoeken... leuke tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig! Veel succes met je zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem wel goed gelukt hoor! Zo maakt ieder zijn eigen draai eraan. Succes met de operatie van je zoontje.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig en uniek met een hoog knuffelgehalte en dat is het belangrijkste.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...