vrijdag 13 april 2012

Ik ben weer terug!

Ik ben weer terug! En hoe? Na een prachtige, zware en emotionele reis naar China zijn we op 7 maart 2012 thuis gekomen met onze geweldige, vrolijke, ondeugende, ondernemende lieve zoon!

Het gaat goed met ons. Zoonlief is steeds meer op zijn gemak en wij kunnen ons geluk niet op!

Ik kan niet heel veel handwerken, want ik heb mijn handen vol. De dag vliegt voorbij. Soms weet ik niet eens wat ik allemaal gedaan heb, maar zit ik om acht uur 's avonds uitgeput op de bank. Mij hoor je niet klagen. Het is zo fijn om nu voor dit ventje te mogen zorgen. Alles is leuk. Boodschappen halen, fietsen, huishouden, op visite gaan. Het maakt niet uit. Het is heerlijk om dat samen te doen.

In de avonduren ben ik weer wat gaan handwerken. Haken, is dit keer mijn favoriet. Dit kan ik lekker op de bank doen en ik wordt er rustig van. Ik heb mijn Granny Dekentje af gekregen. Het is een babydekentje geworden. Zie hieronder voor het resultaat.

Heel veel liefs
Patricia
By Pastries





2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie weer terug zijn! Het zal allemaal wel even wennen zijn, maar wat een fijn nieuws is dit! Ik wens jullie allemaal heel veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Het wennen gaat heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...