maandag 2 januari 2012

Happie New Year!!!!!

Het nieuwe jaar is begonnen. En hoe!? We gaan een hele mooie, hectische, spannende, leuke, drukke tijd tegemoet. De komende maanden zal ik niet zo heel veel meer bloggen. Ik stop niet hoor, maar ik zet het even op een 'laag pitje'. We zijn in blijde verwachting van een zoon! Wat nu? Kinderspullen kopen, kamertje verven, meubeltjes kopen, kleding kopen, buggy kopen, en nog meer spullen kopen en regelen voor de reis naar China! We hebben van vrienden, familie en buren al zoveel leuke cadeautjes gehad! Wat fijn dat iedereen zo meeleeft. En van de blogvolgers heb ik hele lieve reacties gehad. Dank jullie wel!
Wij gaan ook een blog maken over onze reis naar China. Deze blog zal, om privacy redenen, wel afgeschermd worden met een wachtwoord.

Ik heb tussen de drukke regelzaken ook nog tijd gevonden om een sok te breien. Nu ben ik ook met sok nummer twee begonnen.

Lieve groetjes van Patricia
By Pastries

3 opmerkingen:

  1. Leuke blog zeg! ik ben een nieuwe volger !

    Groetjes
    franca
    www.craftingcrochet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Patricia, wat een spannende tijden inderdaad, zo bijzonder! Geniet er volop van!

    En heerlijk een paar zelfgemaakte wintersokken... knap hoor!

    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sokken zeg en wat een mooi wolletje heb je gebruikt.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...