maandag 12 december 2011

Een zoon!

Wij wachten al een paar jaar op een telefoontje dat wij een kindje mogen adopteren uit China. Vrijdag 2 december 2011 was het eindelijk zover. Ik werd op mijn werk gebeld door onze vergunninghouder. Ahaaaaa, dat was schrikken, huilen, lachen, trillen, beven, alles tegelijk.
Wat zijn we blij! We gaan een zoon krijgen! Om privacyredenen kan ik niet veel vertellen, maar we hopen volgend jaar, in het voorjaar af te reizen naar China om daar onze zoon in onze armen te sluiten.
Vanmiddag liep ik in de supermarkt en kon nu eindelijk een Knippie halen;-) Wat heerlijk is dat!
Liefs Patricia
By Pastries

6 opmerkingen:

  1. Wat fijn voor jullie!!!!!!! Wat zal dat een fijne tijd worden, van voor bereiden en tot slot het ophalen. Geniet van alles. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! En wat bijzonder een zoon uit China... Meestal zijn dat toch meisjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend fijn Patricia!
    Ik ben heel erg blij voor jullie.
    We zullen er vast nog wel veel over horen :o)

    Groetjes,

    Ellen
    http://elliesquiltplace.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Geniet van de voorbereidingen en natturlijk straks van juliie kindje. Fijne kerstdagen, GeaZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een spannend nieuws Patricia! Kan me erg goed voorstellen dat al die emoties door elkaar plaatsvinden ;). Veel plezier met alle voorbereidingen! Ik wens jullie een heel bijzonder, goed en gezond 2012 met z'n drieen!

    En ja, het carrot cake servies is inderdaad van Jasper Conrad, haha. We hebben in Amsterdam nog een heel servies Wedgwood Traditional Plain staan, maar dat is helaas uit de handel genomen. Daarom zijn we in Canada overgestapt op de variant van Jasper C met een paar blauwe accenten hier en daar ;).

    Fijne kerstweek!

    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Patricia, ik lees nu net pas je bovenstaande berichtje; wat een geweldig nieuws joh! gefeliciteerd!
    De allerbeste wensen voor 2012 en dat jullie maar snel naar China af mogen reizen!
    groetjes, Dorien (van de Scandinavian)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...