maandag 14 november 2011

Tuniek

Vanochtend heerlijk een half uur hard gelopen met mijn buurvrouw. Het was wel erg koud, zodat het 'kletsen' moeilijk ging;-) Elke maandagochtend staat mijn buurvrouw om 8:45 uur bij mij voor de deur. We gaan dan hardlopen en nemen voor de gezelligheid de week door. We houden dit tijdstip erg goed vol! We hebben dan ook geen smoesjes om niet te kunnen, want op maandag is meestal iedereen aan het werk, dus afspraken kunnen we bijna niet hebben. Na de gebruikelijke boodschappen, strijken, opruimen, vloer dweilen had ik ook tijd om aan een nieuw 'project' te gaan werken. Ik heb al ruim een half jaar een heel leuk stofje liggen (wat overigens heel leuk verpakt was door de webwinkel www.aboutella.nl). Het gaat een tuniek worden. Aangezien ik redelijk lang ben (1,82m), heb ik het patroon hier en daar wel aangepast. Ik hoop dat dat goed is gegaan. Het is altijd wel weer spannend of het gaat lukken. Mijn laatste jurk was geen succes. Die hangt nog steeds aan de kastdeur ;-). Wordt vervolgd dus...
Liefs Patricia
By Pastries

4 opmerkingen:

  1. Lekker hé hardlopen. Jaren gedaan, maar de laatste tijd te weinig tijd en geen loopmaatje meer. Succes met de tuniek.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, het was vanochtend zeker koud! Hier viel het ijs pas na half twaalf van de bomen. Hebben jullie jezelf wel warm gerend? Ik ben benieuwd hoe het met je tuniek gaat aflopen; het stofje is in ieder geval alvast errug leuk. Dikke kus, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spannend je nieuwe tuniek! Het stofje is in ieder geval prachtig.

    Fijne week,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke blog heb je! Ik ben meteen bij jou ook maar lid geworden...:O)
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...