zondag 20 november 2011

Heb ik weer!

Vandaag een mooie, mistige koude dag om naar de Winterfair bij Paleis het Loo in Apeldoorn te gaan. We hebben er heerlijk rondgelopen en gegeten. Jammer genoeg trok de mist niet weg, maar dit heeft ook wel weer wat.  En wat kwam ik bij één van de tenten tegen? Een geheel nieuwe lap van een Nederlandse postzak! Wil het net zijn, dat ik vorige week van een kennis een echte oude postzak heb gekregen. Ik was al heel lang op zoek naar een postzak. Nu heb ik dus een oude, echt gebruikte en een geheel nieuwe lap. Dit heb ik wel vaker. Ik ben dan op zoek na een stofje om wat te maken, heb het helemaal in mijn hoofd, maar kan ik het niet vinden. Als ik dan een alternatief heb gevonden, kom ik het alsnog tegen...... Heb ik weer.... ;-)

Het is de bedoeling dat ik er (ooit) een tas van ga maken.
Liefs Patricia
By Pastries

3 opmerkingen:

  1. De echte oude is wel veel mooier!!! (en dan te bedenken dat ik er ooit een weggegooid heb...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat grappig! Ik heb nog nooit gezien dat ze "nieuwe" postzakstof verkopen! Weet je toevallig wie het verkoopt?

    En ja, zo gaat dat vaak he, je zoekt een tijd naar iets en dan opeens kom je het toevallig tegen!

    Groetjes,
    Silvana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Silvana, de "Postzakstof" is te koop bij www.morethanthis.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...