vrijdag 4 november 2011

Farmer's Wife

Na een lange dag werken, thuis komen en een pakketje op de deurmat vinden! Wat een heerlijk begin van het weekend! Ik had donderdag het boek 'Farmer's Wife' besteld en vandaag lag het al op de deurmat! Ik werd aangestoken door Karyn van de weblog 'Make Something'. Ik ken Karyn niet, maar zij kwam op het idee om begin volgend jaar te beginnen met de (111) blokken van 'Farmer's Wife'. Dus elke maand 1,2,3 of 4 blokken maken, dit op je blog zetten en delen met mensen die deze quilt aan het maken/gaan maken (zijn). Hoe leuk is het, om dit op mijn blog te zetten en te delen met quilters over de hele wereld!? Januari is dus ook mijn startdatum. Ik ga voor de 'Lap-Size Quilt'. Dat betekend dat ik 50 blokken ga doen!
Eerst maar gaan nadenken over de kleuren.... en stof.....


Waar ga ik weer aan beginnen;-) Nu ben ik volop bezig mijn mijn 'Scandinavian Cristmas Quilt'. Morgen weer een bijeenkomst bij Joke van 'Jookies'. Ik ben benieuwd hoe het met iedereen is.
Liefs Patricia
By Pastries


1 opmerking:

  1. Hoi Patries, ik zal morgen op mijn blog even vermelden, dat jij mensen zoekt die er ok mee bezig bent. Ik bewonder je moed hoor. Als eerste quilt de Scandinavian maken en nu hup, als tweede gelijk maar de Farmers wife. Afijn, met de Scandinavian heb je al bewezen, dat je het kan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...