vrijdag 25 november 2011

Beginnerscursus Patchwork; deel 7/7

Donderdagavond het laatste deel gehad van de "Beginnerscursus Patchwork". Ik dacht, vanaf mijn werk, lekker op tijd naar huis te rijden. Normaal gesproken lukt dat in drie kwartier, maar dit keer was het twee uur! Een ongeluk op de A50, waardoor de hele snelweg vastzat. Ik ben binnendoor gereden. Dit ging wel, maar niet snel, omdat iedereen dit had bedacht. Ik kwam dus te laat op mijn cursus;-). Na een lekker kopje koffie kon ik aan de slag en de drukte van de file en het werk vergeten.
We hebben uitleg gekregen over hoe we de quilt moesten spannen en uiteindelijk doorquilten. Dit is ook het "huiswerk" voor thuis geworden. Aangezien we allemaal met de gevorderde cursus willen gaan starten, zullen we begin volgend jaar het eindresultaat kunnen gaan bewonderen. Nu ga ik lekker thuis de quilt doorquilten. Ik heb besloten om dit eerst te doen, voordat ik de "Scandinavian Christmas" quilt ga doorquilten, zodat ik kan oefenen.
Bij het spannen van de quilt heb ik hulp gehad van Jip!
Veel liefs Patricia
By Pastries

1 opmerking:

  1. Wat een leuke hulp heb jij :o)
    Veel succes met doorquilten!

    Ellen
    http://elliesquiltplace.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...