donderdag 10 november 2011

Beginnerscursus Patchwork; deel 6/7

Vanavond alweer de enalaatste bijeenkomst van de 'Beginnerscursus Patchwork'. Mijn 'Log Cabin' blok is af en we hebben alle delen aan elkaar genaaid. Volgende keer gaan we leren om de quilt te spannen en dus ook hoe we moeten door-quilten. Dit heb ik nog nooit gedaan en het komt mij zeker van pas, omdat ik mijn 'Scandinavian Christmas Quilt' bijna af heb. Nou ja, bijna in elkaar kan zetten;-) Daarna moet ik deze quilt ook gaan door-quilten. Ik heb er nu al zin in! Hieronder de foto's. Ze zijn wel bij een lamp gemaakt, waardoor de kleuren iets anders zijn.
Alle vier de blokken en vier 'Log Cabin' blokken aan elkaar.
Liefs Patricia
By Pastries

1 opmerking:

  1. Knappe blokken Patries. Zo heb ik ze nog nooit gemaakt. Nou, de log cabin, die heb ik wel in mijn arsenaal zitten. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...