zondag 30 oktober 2011

Scandinavian Christmas

Het derde deel van mijn Scandinavian Christmas Quilt is af! Is hij niet mooi geworden?
Ik ben nog bezig met de losse blokjes, maar ik hoop morgen met deel vier te gaan beginnen. Volgende week heb ik weer een bijeenkomst bij Joke van Jookies.nl. Hier heb ik wel erg veel zin in. Ik ben benieuwd hoe ver de andere cursisten zijn. Aangezien dit mijn eerste quilt is (ja,ja, ik begin gelijk maar groot) vind ik het fijn om bij anderen 'af te kijken'. Ik kan nog zoveel leren. Door deze bijeenkomst heb ik wel weer de motivatie om door te pakken. Ik hoop dat hij voor de Kerst af kan zijn. Anders maak ik er gewoon een drie-jarig project van;-)
Liefs Patricia
By Pastries

2 opmerkingen:

  1. Wauw, dit is echt Prachtig! Wat een resultaat, geweldig. Veel plezier bij de cursus deze week!

    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patries, wat was het weer gezellig he. Dorien en ik vinden het echt jammer, dat het nu afgelopen is. Maar we zien elkaar vast en zeker weer. We hadden het in de auto er nog over, dat je blokken er zo keurig netjes uit zien. Heeeeel mooi. Ennuh, we houden je in de gaten hoor, ook jouw Scandinavian gaat afkomen dit jaar; we geven je gewoon af en toe een zetje als we denken, dat je er bij dreigt in te dutten. Liefs en een dikke knuffel, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...