zondag 9 oktober 2011

Scandinavian Christmas

Ik ben zaterdag met mijn schoonzusje naar de 'Taart en Trend' beurs geweest. Leuk, om al die lekkere taarten te zien! En erg gezellig! We kwamen mijn andere schoonzusje ook nog tegen. Ze heeft volgende week de verjaardag van mijn broer en wil een taart maken. Ik moet zeggen, dat ze daar heel goed in is. Ik ben benieuwd....dat wordt de nieuwste trend aan taart eten.
Door het slechte weer had ik weer zin om aan de 'Scandinavian Christmas Quilt' te werken. Vorig jaar heb ik de cursus bij Jookies.nl gevolgd en we hebben nu op 5 november 2011 een afspraak staan, om weer bij elkaar te komen. Gewoon, omdat we het leuk vinden. Wat heb ik daar een zin in zeg! Heerlijk om te kijken hoe ver iedereen is. Sommigen zullen de quilt inmiddels al af hebben. Ik ben zeer benieuwd. Zelf hoop ik mijn quilt voor de Kerst af te hebben. Dus.... werk aan de winkel!

Liefs Patricia
By Pastries

2 opmerkingen:

  1. hallo Patries wij zijn op zoek naar de stofjes en het patroon, waar heb jij ze gekocht? We vinden wel afbeeldingen etc maar geen enkele hobbyzaak heeft het patroon horen graag van je

    Elma en Dick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Eldi,
    Je kan het hele pakket bij Joke van www.jookies.nl kopen.
    Heel veel succes! Het is echt heel leuk om aan te werken!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...