donderdag 27 oktober 2011

Log Cabin: deel 5/7

Vanavond alweer het vijfde deel van onze 'Beginnerscursus Patchwork' gehad.
Ik was lekker op tijd thuis en had het geluk dat mijn man vrij was. Hij had al gekookt, zodat ik, dit keer niet overhaast moest eten en weer vertrekken.
We hebben vanavond repen stof leren snijden. Best eng, met dat scherpe rolmes. Dit blok zal 'Log Cabin' heten en we gebruiken 'rasterquick' om alle repen stof aan elkaar te naaien. Op deze manier leren we elke keer weer een nieuwe techniek en nieuw materiaal. We moeten voor over twee weken vier blokjes gemaakt hebben. Het beginnetje heb ik met 'de hand' in elkaar gezet. Ik wil het ook proberen op de naaimachine. Eigenlijk vind ik het het alle twee (de hand en naaimachine) allebei even leuk. Nu de winteravonden weer langer gaan worden is 'de hand' een heerlijke optie.
Liefs Patricia
By Pastries

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...