vrijdag 28 oktober 2011

Handwerkbeurs Rotterdam

Ik zat al een poosje te twijfelen van 'wel naar de beurs', 'niet naar de beurs' in Rotterdam. Ik ga elk jaar naar de handwerkbeurs in Zwolle. Dit keer had ik ook wel eens zin in een andere stad. Rotterdam is alleen wel ver weg van Apeldoorn. Aangezien ik vier volle dagen werk en ik zo af en toe nog wel eens wat creatiefs wil doen, is het vaak moeilijk om tijd te vinden. Aan het begin van deze week zag ik voor vrijdag niks in mijn agenda en ik dacht 'waarom niet een verlofdagje extra kopen?' Zo hou ik ook nog een goed lang weekend voor al mijn andere sociale bezigheden over;-). Zo gezegd, zo gedaan, ik heb vrij genomen (gekocht) en ben vanmorgen om 8:15 uur met de trein richting Rotterdam gegaan. Ik vind dit soort dingen heerlijk om te doen, lekker reizen en om me heen kijken en nog een dag op een beurs vol lapjes en creatieve dingen rond struinen! Mijn collega vroeg nog of ik het niet erg vond om dit alleen te doen. Nee hoor! Zo vind ik het met 'een vriendin' gaan heeeeeel gezellig, maar 'alleen' vind ik net zo leuk! Omdat vrijdag een gewone 'werkdag' was en ik dit toch in een opwelling bedacht had, is het dus 'alleen' geworden. Ik had dus alle tijd om volop te genieten:-) Hieronder zie je in ieder geval mijn buit.
Ik was rond 17:45 weer in Apeldoorn. Mijn man heeft nog even op het Centraal Station gewacht, zodat we het laatste stukje met de bus, samen, naar huis konden reizen. We hadden beide geen zin in koken en zijn dus lekker langs de Chinees gelopen. We hebben eten meegenomen en het thuis opgegeten.
Liefs Patricia
By Pastries

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...