zaterdag 10 september 2011

Welkom op mijn nieuwe Blog!

Dit zijn de eerste letters van mijn nieuwe Blog! Spannend allemaal! Aangezien mijn oude Blog (lieve-lente.web-log.nl) al tweeënhalve week "uit de lucht" is, ik vandaag een heerlijk dagje vrij had en ik deze week een leuke nieuwe naam heb bedacht voor mijn Blog (By Pastries), heb ik besloten om een nieuwe Blog te bouwen.
Ik moet zeggen dat het bouwen een stuk makkelijker ging en ik ben uiterst tevreden, hoe het bij Blogspot momenteel werkt.

Leuk dat jullie mijn Blog gevonden hebben en ik hoop dat jullie veel plezier hebben, met het lezen van mijn alledaagse bezigheden en natuurlijk hoop ik dat jullie zullen genieten van mijn creatieve uitspattingen.

Liefs Patricia
By Pastries
P.S. Pastries zijn eigenlijk kleine gebakken taartjes en cakejes. Ik ben daar natuurlijk erg dol op, maar van lapjes en draadjes word ik zeker net zo blij! Gebakken/zelfgemaakt, heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...