zondag 25 september 2011

Telefoonhoesje

Wat een heerlijk weer was het vandaag! De vooruitzichten voor de rest van het weekend zijn ook prima, dus dat  kan niet meer stuk. Morgen hebben we een 'vierdubbele' verjaardag, maar vandaag hadden we niks. Dus naast de gebruikelijke weekend boodschappen en een beetje opruimen in huis, had ik tijd om een telefoonhoesje, voor mijn Iphone te haken. Natuurlijk buiten op het bankje, in het zonnetje!
Ik had al meerdere hoesjes voor vriendinnen en collega's gemaakt, maar nog geen één voor mijzelf. Nu heb ik er eindelijk ook één!
Liefs Patricia
By Pastries

2 opmerkingen:

  1. Hai Patricia, dankjewel voor je leuke reactie op creJJtion! Toevallig dat we ongeveer tegelijk een quiltcursus volgen, mijn eerste log cabin en flying geese komt binnenkort ook op creJJtion :-).

    Welkom en veel plezier in de blogwereld!

    Liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk hoesje heb je gemaakt.
    Fijn weer was het hè?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...