zondag 18 september 2011

Scandinavian Christmas

Ondanks dat het een 'slecht weer' weekend zou worden is het 'weer' me reuze meegevallen. Vanmorgen en vanmiddag is mijn lieve vriendinnetje langs geweest en hebben we genoten van een lekker lunch. Daarna heb ik met mijn man nog even lekker, in het bos, een wandeling gemaakt! Waar ik al wel een beetje een 'herfstgevoel' van kreeg en dus weer zin om aan de 'Scandinavian Christmas Quilt' te werken!

Op mijn vorige weblog had ik al geschreven dat ik vorig jaar een cursus bij 'Jookies' heb gevolgd om een 'Scandinavian Christmas Quilt' te maken. De quilt is ontworpen door Lynette Anderson.
Wat hadden we een leuke groep cursisten! Het was ook erg gezellig om aan deze quilt te werken. Helaas was het niet mogelijk om de quilt voor Kerst af te krijgen en na Kerst en Oud & Nieuw had ik niet zo veel zin meer. Te veel andere leuke projecten;-) Ik heb hem in de kast gelegd, met de bedoeling hem na de zomer (nu dus) weer uit de kast te halen en er weer mee verder te gaan.
Ik heb zojuist 'de draad' weer opgepakt en ga zo meteen ook weer even verder. Heerlijk!
Misschien dat we dit jaar met de groep cursisten nog een keer bij elkaar gaan komen en de resultaten aan elkaar kunnen showen. Ik hoop het wel!

Liefs Patricia
By Pastries


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...