donderdag 29 september 2011

Hole in the Barndoor; deel 3/7

Vanavond weer met de fiets naar de 'Beginnerscursus Patchwork' gegaan.
Ik was wat later, omdat ik, vanaf mijn werk, in de file had gestaan. Gelukkig had mijn man al gekookt en kon ik zo aanschuiven voor een heerlijke maaltijd. Lief he?

We hebben aan de 'Hole in de Barndoor' gewerkt. Eerst alle malletjes gemaakt, waarna we ze op stof hebben gelegd en uitgeknipt. Vorige keer schreef ik nog, dat ik niet wist welke kant de naden nu opgestreken moesten worden. Na wat uitleg van de 'juf', viel het reuze mee, eigenlijk gewoon naar de meest donkere kant van de stof.

De cursus wordt steeds gezelliger. Na afloop ben ik met één van de cursisten naar huis gefietst. Ze blijkt in hetzelfde kantoorpand als die van mijn man te werken. Leuk! Eigenlijk kennen ze elkaar, maar toch ook niet. Het is niet bij hetzelfde bedrijf, maar beide gaan er met de trein heen, dus ze zullen vast weleens bij elkaar in de trein zitten.
Ohio Star


Hole in the Barndoor

Liefs Patricia
By Pastries

1 opmerking:

  1. Mooie blokken!

    Groetjes,

    Ellen
    http://elliesquiltplace.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...