zondag 11 september 2011

Haken op heerlijke zondag

Vandaag hebben we heerlijk weer gehad! Ik heb lekker in de tuin zitten haken aan mijn 'granny-dekentje'. Heerlijk om al die vierkantjes te haken. Van de kleurtjes word ik echt helemaal vrolijk.
Jip vond het erg gezellig om bij mij te zitten en om te kijken hoe ik van alle draadjes, mooie vierkantjes aan het haken was. 'Heerlijk', dacht ze. Ze heeft zelfs een touwtje opgegeten. Ik hoop maar dat het er op een natuurlijke wijze uit komt. De touwtjes maar niet meer laten slingeren.


We hadden vanmorgen ook nog bezoek van Kikker! Hij zat al bijna in huis. Ik heb hem maar weer in de regenton gezet. Volgens mij kwam hij daar ook vandaan. Ik heb namelijk een paar maanden geleden, met de buurkinderen, een paar kikkervisjes in de ton gedaan. Ja, ja en kleine kikkervisjes worden Kikkers! Heerlijk!

Liefs Patricia
By Pastries

3 opmerkingen:

  1. Hai Patricia,
    Goed dat je ook een nieuw plekje hebt gezocht. Jammer dat weblog zolang op zich laat wachten maar hier is het ook gezellig!
    Groeten,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Patricia,

    je maakt er leuk haakwerk.
    Helaas kun ik mij bij jouw niet als lezer inschrijven.
    beste groeten Conny die ook gaag haakt breid een naid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Patricia, voorzichtig met die rondslingerende draadjes. Ik ken iemand die heeft haar poes moeten laten inslapen omdat zich een draadje rondom de darmen had verstrengeld. Weet niet wat voor draadje, of het een handwerkdraadje was, maar het kwaad was geschied. Sinds ik dat hoorde, raap ik altijd alle draadjes die ik in huis tegenkom op. Kijk maar naar mijn lieve poezen op mijn blog, die zou ik niet graag kwijt willen raken. Ik zie trouwens dat we hetzelfde dekentje gehaakt hebben van Bergère de France. Maar jij bent al veel verder, ik probeer nog steeds moed bijeen te rapen om de draadjes weg te werken. Prettig weekend!!
    Ik denk trouwens dat ik de poncho ook ga haken HAHA, zal ik me ook opgelaten voelen als ik ermee rond loop in mijn stadje ;-)
    Prettig weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...