donderdag 15 september 2011

Beginnerscursus Patchwork; deel 2/7

Een paar weken geleden heb ik mij aangemeld voor een beginnerscursus patchwork!
De cursus is in de plaats waar ik woon en bestaat uit zeven bijeenkomsten van twee uur.
Het is op donderdagavond, eens in de twee weken. Wat is het heerlijk om daar heen te gaan. Ik ga lekker op de fiets! Aangezien ik een kantoorbaan heb en er altijd met de auto heen ga, kom ik door de weeks niet veel buiten. Het is daarom heerlijk om 's avonds even een stukje te fietsen en daarna nog lekker met lapjes en draadjes bezig te zijn.
Twee weken geleden heb ik de eerste les gehad en daar hebben we geleerd wat kleuren doen met je werk en hoe je kleuren kan toepassen. We hebben meteen lapjes uitgezocht om de volgende zes lessen de basisvaardigheden van Patchwork te leren. Vandaag hebben we malletjes gemaakt en stof geknipt. En... ook nog huiswerk meegekregen! Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.....

Liefs Patricia
By Pastries

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...